Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 september 2013

Söndag kväll

Idag har jag inte gjort så mycket. Pulat på här hemma. Plockat lite och tvättat en massa och bytt sängkläder. Varit och handlat inför veckan och varit på Dollar en sväng. Annars mest latat  mig i soffan.
Thea blev jättesugen på handboll så i morgon kör det igång. Det som var positivt med det hela var att det kommer att vara på Gerestahallen = Nära. Skönt. Det som var mindre bra är att det är klockan fem. En sån där dum tid då man inte hinner äta eller nåt. När Thea spelade fotboll var det en sån tid som fick henne att sluta. Hon tyckte att det kändes stressigt att komma hem från skolan och kasta om kläder och inte hinna äta. Misstänker att det kommer att kännas likadant nu. Men hon får så klart prova och se.
Nu ska jag hänga tvätt innan jag ska gå och lägga mig i min sköna renbäddade säng.....Zzzzzzzzzzzz.

Inga kommentarer: