Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 september 2013

En rolig helg!

I fredags var Ann och jag på seans. Kul, men det var inte världens bästa medium, så det hade ändå kunnat vara bättre. Igår åkte jag, Lottis o Helen till Sundsvall. Shoppade och lunchade på stan. Sen middag och partaj på Helens kontor. Utgång och en galet kul kväll med läggdags bortåt halv fem (!) i morse. Himla lämpligt med Helens "hotell"-kontor! Åkte hem i förmiddags och resten av dagen har jag mest slumrat på soffan. Har en intensiv vecka framför mig med saker inbokade i kalendern varje dag, gillar inte såna veckor! Nu är klockan kvart över åtta och det känns som det är dags att sova snart...haha...hur trött kan man bli? Har dessutom superont i halsen, det sista jag har tid och lust med nu. God natt!



Inga kommentarer: