Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 maj 2014

Uppvaktning och Traderafynd

Vid tiosnåret kom Thea och plingade på dörren med en fin uteblomma i kruka till mig på Mors dag. Älskade lillgumman, vad glad jag blev! Hon är ju för go... och grabbarna har skickat fina sms och det väger lika högt, blir så glad när de kommer ihåg såna här dagar.
Idag kom jag att tänka på att jag kunde söka boken jag blev rekommenderad (men som inte fanns på vårt bibliotek) på Tradera. Tyckte jag hade tur som hittade den till ett riktigt fyndpris och slog till på det! Hoppas den är lika bra som hon sa nu då.
Hade tänkt titta på film idag i ruskvädret, men min dator är helknäpp så jag törs inte riktigt. Det poppar upp tusen rutor med varningar hit och dit om krasch och gud vet allt. Virus? Jag kan ingenting om sånt där, men skulle behöva hjälp av någon kunnig. Irriterande är det i alla fall!
Nu måste jag fixa mig nåt att äta, hungrig som en varg!


2 kommentarer:

Christina sa...

Gullungarna!!!

Cattis sa...

Japp, de bästa...