Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 maj 2014

Andlighet

Som ni vet är jag lite "skum" av mig och gillar allt som har med andlighet att göra. (Är dock inte religiös, en del får för sig att det är samma sak). Igår kväll fick jag i alla fall för mig att jag skulle gå på en storseans som var här i stan. Det var ett medium fr Göteborg som var här som hette Hans Nyander. Hade aldrig varit på hans seanser tidigare. Han var riktigt bra. Det var kanske gissningsvis 50-60 pers där, varav kanske 7-8 st fick en "hälsning". Andra personen av de lyckliga var jag! Fick höra precis sånt jag behövde höra just nu, och beskrivningen av personen i fråga som kom stämde till punkt och pricka. Jag åkte därifrån med ett leende på läpparna och ångrade inte mitt impulsiva ryck att åka dit för en sekund! 
Men i morgon får jag mera för då har jag en privatseans via telefon inbokad med Gittan i Söderhamn. Hon är riktigt proffsig och jag har varit hos henne två gånger förut, sist tror jag var 2009. 
Jag vet att många inte tror på sånt här. För mig finns inget tro eller inte tro. För mig är det en sanning. 
Spännande ska det bli kan jag lova!
God natt!

Inga kommentarer: