Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 maj 2014

Söndagsgrått

Det har varit finväder i flera dagar, men sent igår kväll kom världens oväder och jag tror att det ska vara grått och regnigt hela dagen. 
Igår messade Lottis o ville grilla på Sälsten, så det gjorde vi. Gott och trevligt! Sen fick jag mess fr Anja att jag gärna fick komma dit en sväng så det gjorde jag också. Trevligt det med! Bra med vänner som släpar ut mig när jag annars har en tendens att fastna i soffan!
Idag är det Mors dag så jag skickar en grattiskram till världens bästa mamma, MIN alltså!

2 kommentarer:

Christina sa...

Tack gumman. Älskar dig!

Catarina sa...

Tack mamma, och det samma till dig!