Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 14 maj 2014

Ett hav av kläder

Fick en hel säck med kläder och skor till Thea från Lottis systers barn i Arvidsjaur. Gissa nån som är glad?!? Det var helt sanslöst många plagg i säcken och nästan allt var precis i Theas smak. I morgon måste vi rensa Theas garderob för att få plats... Känns som hon skulle behöva en till garderob nu! ;-)
Oj vad vi uppskattar sån här omtänksamhet, Tack och åter Tack!!!



6 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh det är verkligen kul med så snälla människor, Tiril får massor av kläder efter sina kusiner, rena julafton ofta! =)
Som jag sa tidigare, jag hoppas att du mår bättre snart! Skönt att du blivit sjukskriven även om det aldrig är roligt att behöva det.

Cattis sa...

Ja man blir glad av omtänksamhet! Tack för omtanken, ja jag hoppas det blir bättre snart!

Christina sa...

Men vilken lycka för Thea!

Unknown sa...

Jag gillar också att rensa. Jag brukar också passa på att sortera ut och sälja de saker som jag inte längre behöver. Det finns sajter som http://citiboard.se/ där man kan lägga upp grejer gratis. Få lite extra pengar, ett tips!

Cattis sa...

Ja det kan man lugnt säga!

Cattis sa...

Tackar!