Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 maj 2014

Måndag morgon

Barnen har gått till skolan för en stund sen. Det är måndag vilket innebär att det blir "pappavecka" för dom nu...
Jag ligger och funderar på allt jag borde göra. Ut och röra på mig tex. Det är fint väder och jag ska göra sånt jag mår bra av. Men det går så trögt. Vill liksom ingenting.
I helgen har i alla fall ett skyddsnät till studsmattan införskaffats, har dock inte fått upp det ännu eftersom jag såklart behöver hjälp med det. Har även "bytt upp" min telefon till en iPhone 5s! Jag har inga planer på att byta abbonnemang så då har jag bundit mig på två år igen och "fått" en ny fin telefon. Perfekt.

Inga kommentarer: