Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 15 maj 2014

Garderobsrensning

Idag var jag så illa tvungen att rensa Theas garderob för att få in alla, närmare hundra nya plagg i hennes garderob! (Ja jag var tvungen att räkna för att förstå vilka enorma mängder kläder det var!) Vilket lyft det blev kan jag säga! Sen messade jag Anneli som fick gå igenom Theas urväxta till tjejerna... Så nu är det en mindre hög kvar som jag ska lägga ut på fb. Härligt med en sån riktig genomgång.
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag, sovit middag som vanligt nu för tiden för jag blir så trött! Varit till Öbacka och hämtat sjukintyget som jag sedan for och lämnade till Karin. Min stora fasa nu är att allt ska strula med försäkringskassan och pengar, har inte så goda erfarenheter av sånt här...
Natti natti.

Inga kommentarer: