Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 23 maj 2014

Känslosamt

Ni som aldrig varit hos ett riktigt medium vet inte vad ni missar! Vilken dag! Tänker inte berätta så detaljerat här men ALLT Gittan sa till mig stämde. Hon började med att berätta om att jag var trött och "utbränd" och sen en massa olika faktorer som spelar in i det, och hur jag ska hantera det. Allt hon sa var som att trycka på knappar hos mig och efteråt har jag gråtit en mindre flodvåg. Välbehövliga tårar. Så mycket att ta in, så mycket kloka råd och annat jag behövde höra. Jag har skrivit sida upp och sida ner i min hederliga pappersdagbok, hittills idag har det blivit tio sidor och skulle nog lätt kunna skriva tio till. Det känns som en befrielse att få så mycket bekräftelse på en massa tankar som jag brottas med. Är så glad och tacksam att jag unnade mig själv detta. Det var precis vad jag behövde! 
På em var jag en sväng till bibblan och lånade lite böcker som kanske kan hjälpa mig lite ytterligare. En ovanligt bra dag idag! Nöjd.

Inga kommentarer: