Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 7 maj 2014

Kallt!

Huuua vad kallt det varit ute idag. Var på utflykt på jobbet och sen har jag frysit heeela dagen även sen jag kom hem. Jag är ju alltid en fryslort, blir bara lite extra såna här kall-dagar. Slutade halv fem och har legat som ett vrak i soffan sen jag kom hem- under en filt så klart! Nu är klockan på tok för mycket. Har pratat länge i luren m finaste syster. Hon har det värre än mig för hon hade fått så mycket snö att hon hade fått borsta av bilen idag! Nu måste jag sova. Tack väderguden för att vi inte fått någon snö här. God natt.

2 kommentarer:

Linda sa...

Här är en till fryslort. Min bästa vän är vetekudden :-)

Catarina sa...

Ja en sån borde jag kanske införskaffa!