Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 maj 2014

En milstolpe i livet

Under 15 års tid har jag haft barn i förskola och/ eller fritidsverksamhet när jag har jobbat. För en halvtimme sedan klickade jag på rutan "Uppsägning av plats" även för Theas del. Tänk att även hon, mitt yngsta barn, är så stor att hon går hem från skolan själv! Känns konstigt men samtidigt lite skönt. Dessutom är det ju en utgift mindre varje månad och det är välkommet. Den senaste tiden har vi inte utnyttjat fritidsplatsen alls så nu tog vi ett samtal om hur vi skulle göra och det kändes ok även för henne att säga upp platsen. Jag har inga småbarn längre och det känns overkligt.

Inga kommentarer: