Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 maj 2014

Energipåfyllning

Idag har jag haft en "bättre" dag med roligheter. När jag var på affären på fm messade min höggravida kollega Malin och undrade om jag inte kunde komma dit en stund. Så jag for till henne en sväng där vi satt och pratade och fikade i hennes trädgård. Undrar när hennes bebis tänker titta ut?
Sen åkte jag hem och gjorde "Banoffee paj" för första gången i mitt liv. Tänkte att det var enkelt och lättsamt att bjuda på i kväll...- för då har nämligen mina gamla Sländan-kollegor varit hit! Så kul att träffas, det blir inte så ofta nu för tiden. Verkligen jätteroligt med massa skratt som vanligt, och det var verkligen vad jag behövde nu. Göra roliga saker och sånt man mår bra av var en ordination från doktorn, och idag har jag skött min medicinering exemplariskt! ;-)

2 kommentarer:

Christina sa...

Tjohooo vad du är duktig! Fortsätt att följa ordinationen.

Cattis sa...

Försöker...Kram!