Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 29 maj 2014

En down-dag som börjar ordna upp sig...

Berg och dalbane-livet fortsätter. Idag var det neråt igen, hela förmiddagen var hemsk och allt kändes jobbigt och bläh. Ville bara grina och dra nåt gammalt över mig!
På em kom Ann på visit och vi satt ute i solen på min uteplats och pratade länge. Jag är glad att jag har så fina vänner omkring mig, hoppas ni förstår hur värdefulla ni är! 
Efter den terapistunden kändes allt genast lättare igen, Tack för det! Nu blir det mys i soffan med Thea som varit i Solum med kompis hela dagen. Lite popcornlyx så här på en torsdag för hennes del! Det är hon värd!

Inga kommentarer: