Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 26 maj 2014

Bal-förberedd

Skolavslutningen närmar sig med stormsteg... För Jonathans del är det så klart speciellt i år då han slutar nian. I kväll åkte jag och Erik ner med honom till Birsta och shoppade det sista till balen/avslutningen. Balen är på torsdag nästa vecka. Han kommer vara sååå snygg! Han ska ju ha svart kavaj och svarta byxor, och nu blev det en röd skjorta och en svart/silverrandig slips! Oj vad jag kommer gråta! ;-)
Mammas lillplutt...

6 kommentarer:

Christina sa...

Meeen vad snygg han kommer att vara!!!

Cattis sa...

Ja så grymt snygg! :-)

Madde sa...

Han kommer vara snyggast av dem alla!

Cattis sa...

Ja garanterat! :-)

Anonym sa...

Åh så stilig han kommer vara! Ta många kort!
/Britta

Cattis sa...

Du kan vara säker!:-)