Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 12 maj 2014

Glest med inlägg

Nu är det lite bloggtorka för tillfället, men det får ni ha överseende med. Som med allt annat så är det total omotivation, även till det. Är totalt slut och orkar nästan ingenting. Kom i alla fall hem igen igår och det har varit skönt att vara i Söderhamn ett par dagar. Barnen kom igår och de pratar inte om nåt annat än hur kort tid det är kvar till skolavslutningen, nu längtar de verkligen! Vi hade beställt avslutningskläder till Edvin och Thea fr H&M som kom igår och de passade perfekt. 

2 kommentarer:

Christina sa...

Härligt att ha dig här! Tror att du behöver vara "hemma" här ibland. Jag finns alltid här för dig om du behöver mig!

Cattis sa...

Tack mamma, det vet jag att du gör!❤️