Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 30 juni 2011

Om nån har missat....

Om någon har missat en viktig nyhet så kommer den här: Jag har nu en dag kvar att jobba!!!! Fy fan vad skönt, underbart, ljuvligt, härligt, fantastiskt!!! Längtar, längtar längtar.......

Har inget speciellt att skriva om idag. Jobbade till halv sex, så man hinner inte så mycket mer när man kommer hem. I morgon är det även Theas sista dag i förskolan, någonsin. Det känns vemodigt och lite sorgligt, samtidigt som jag vet att hon tycker att det ska bli roligt att börja på skolan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snart! Hoppas du får en riktigt skön semester med massor av soliga dagar!
/B.

Syster Olga sa...

Men nu jävlar har du semester!!!
Vecka 29 kan du ju räkna med sol iallfall. Kan ju inte bli annat när du ska umgås med en solstråle hela veckan!

Catarina sa...

Tack det samma Britta!!! @Madde: Jag hoppas du har rätt lilla sol-syster!!!! Love you!