Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 10 juni 2011

Skolavslutning

Så var dagen här! Sol, värme och glada barn. Vad mer kan man begära? Som alltid var det sååå fint, och barnen var så fina. Det är inte så enkelt att fånga dom på kort längre, speciellt inte Jonathan, som tycker att man är töntig när man vill fota....=/ Han hade sin mössa på sig fast det är sommarvärme ute... jag säger då det!


Eftersom jag är ledig hela dagen behövde inte Thea gå på förskolan efteråt utan fick vara med mig i stället tills Patric o Anneli kom hem från jobben. Vi hade en mysig dag. När vi var i Söderhamn förra helgen såg Thea ett par rosa sandaler på Lindex som hon sååå gärna ville ha, men jag sa nej. Hon har ju alltid älskat skor och dessa var tydligen något utöver det vanliga i hennes tycke. Hon har pratat om dom flera gånger sen dess. Idag överraskade jag henne med att åka ner på stan och kolla om de fanns på Lindex här, och det gjorde de. Gissa en som blev överlycklig???
Efter stan åkte vi på Härnöhallen och köpte glass som vi åkte hem och smaskade på ute på balkongen.

Sen blåste Thea såpbubblor en lång stund ! En härlig dag!

Inga kommentarer: