Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 juni 2011

Gårdsfest på förskolan

I alla år så länge jag har haft mina barn på Gånsviks förskola så har det varit fint väder på gårdsfesten. När det är gårdsfest sjunger barnen för sina föräldrar och ev andra släktingar, och så har varje familj med sig en fikakorg och en filt att sitta på i det gröna. Vissa år har det regnat på förmiddagen, men det har alltid spruckit upp och varit sol kl halv tre när festen är! Helt otroligt egentligen. I år var det sista gången jag var på gårdsfesten som förälder. Nu jobbar jag ju där, så jag får förhoppningsvis uppleva den fler gånger, men ändå, lite vemodigt är det. Jag, Patric, Anneli och småtjejerna var där och tittade på lillgumman, och sen fikade vi tillsammans.
Hoppas vädret fortsätter vara fint resten av kvällen, vid sjutiden ska vi åka på Sälsten och grilla. Jag, Lottis och vilka vi nu blir?? Det ska bli trevligt, och gott!

Inga kommentarer: