Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 juni 2011

Från slow motion till turbo-speed

Jäklar vilken fart det blev på mig efter förra inlägget! Kom på att jag skulle testa att möblera om i Thea och Edvins rum, det är ju svårt att få det riktigt bra när man delar av ett rum, men ändå tycker jag själv att det blev lite bättre nu. Har flyttat runt varenda möbel och provat olika lösningar, men nu är det klart! Jag passade även på att städa där inne, putsa fönstret och byta gardiner. De blir nog lite förvånade när de kommer hem i morgon!

6 kommentarer:

Helen sa...

Det där blev ju jättefint! Ska bli kul att höra vad de tyckte!! Förresten, kan du inte skicka receptet på kakan via meddelande på FB? Det var så gott med den där havregrynsgeggan och att man brukar har ingredienserna hemma är ju ett plus! Jag kan skickat tillbaka ett recept på en som jag gör med bär som man också brukar ha allt hemma till.

Catarina sa...

Tack! Jo då, nu har jag skickat receptet på kakan på fb. // C

Anonym sa...

Jättefint! Jooorå, jaaarå!

Catarina sa...

Haha Madde!!! Svårt som vanligt att lista ut att det är du....;-) Jooorå, jaarå,....

Christina sa...

Det blev ju kanonbra!!!

Catarina sa...

Japp, det blev faktiskt bättre och känns rymligare än förut på nåt vis...