Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 13 juni 2011

Spontan planering

När jag chattade med Madde så kom vi på att vi ska åka dit i helgen, jag och barnen! Jonathan och Edvin har aldrig varit med dit, så det ska bli kul. På lördagen ska vi ta en liten road-trip. Först ska vi hälsa på Maddes mamma i Los, som jag inte har träffat på flera år så det ska bli jättekul! Sen efter det ska vi åka till pappa och hälsa på några timmar! Jag har inte varit dit på två år och innan dess var det flera år sen. Barnen har aldrig varit dit över huvud taget. Förstår om det låter konstigt, men det är en sån relation vi har haft, jag och min pappa. Dessutom har det känts långt och krångligt, och jag som har varit så feg över att köra har väl inte riktigt vågat heller. Men nu vågar jag ju! Och det lät som att pappa blev så glad när jag berättade att vi ska komma. Jag ser verkligen fram emot helgen!
Edvin o min pappa

Inga kommentarer: