Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 juni 2011

Vilken midsommarkänsla....

Kan inte påstå att det känns som midsommarafton i morgon. Regnet har öst ner större delen av dagen, och när det inte har regnat har det ändå varit svinkallt och ruggigt. Inte kul. Det höll uppe så pass att vi kunde klä stången och dansa ute på jobbet. Men det var tjocka jackor på kan jag lova! Lunch ute var bara att glömma, så den fick ätas inne i år, med tillhörande jordgubbar. Jag hade ju stängning idag, men de sista barnen gick kvart i fem, så det blev inte så sent som jag hade trott. Sen jag kom hem har jag bara legat som en padda på soffan och nästan sovit. Är skittrött trots att jag hade sovmorgon i morse. Vädrets fel. Längtar i alla fall tills i morgon kväll. Det blir nog trevligt, även om det regnar.

Dagens bästa: Nu är det fem arbetsdagar kvar till semestern. FEM!!!! Längtar, längtar, längtar.....

Inga kommentarer: