Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 juni 2011

Stackars mig

Fick sån huvudvärk där på eftermiddagen så jag lade mig en stund o somnade. Sov i två timmar och när jag vaknade var det inte nå bättre. Så jag blir hemma i kväll, det är ju nu vi skulle till Linda, men jag orkar inte när huvudet pulserar. Så nu sitter jag här och dricker vatten och påminns åter igen om hur dålig jag är på att dricka. Tråkigt, jag hade sett fram emot den här kvällen.... nåja, men det blir nog fler gånger!

Sju arbetsdagar kvar till semestern!

2 kommentarer:

mathilda sa...

det var ett alldeles fantastiskt dygn, kommer att berätta lite mer om det i bloggen snart :)
Ni verkar också ha haft en spännande helg, vilken otrolig tur att se björnar 2 dagar i rad! coolt!

Catarina sa...

Ja det var lite utöver det vanliga med vår "björnsafari"...=)