Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 juni 2011

Trötter

Igår kväll hade jag så vansinnigt tråkigt. Chattade med Lottis lite och kom spontant på att jag kunde bjuda på fika. Det hällregnade ute så man hade inte direkt lust att göra nåt ute. Lottis, Helen o Patrik, Nobbe och Robban kom och fikade. Tog fram en kaka ur frysen och hade jordgubbar o vaniljvisp i kylen som vi hade till. Blev riktigt gott! Jag plockade fram de gamla "partyfilmerna" från förr som vi skrattade åt en stund, och sen satt vi mest och pratade. Lottis stannade kvar en stund till när de andra for hem, så vi satt i soffan och pratade till kl halv två då jag skjutsade hem henne! Sen var jag jättepigg och kunde inte somna, och när jag väl somnade så startade grannarna nån efterfest så jag vaknade igen, och sen var det en mygga som höll på driva mig till vansinne som dessutom bet mig mellan tårna så jag höll på klia ihjäl mig. Så i natt har jag inte sovit så bra. Är lite trött idag, men ska ta och göra ett ryck nu! Kliva in i duschen och få på sig lite kläder kanske är på sin plats när klockan snart är halv två på dagen?? Sitter fortfarande i nattlinne... som sagt, det går i slow motion idag.....

Inga kommentarer: