Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 10 juni 2011

Strand-dag

Idag har jag suttit på balkongen o solat. Blev lite strand-sugen och skickade ett sms till Lottis o hörde om hon vill hänga med i morgon. Det ville hon så nu laddar jag för en heldag på stranden i morgon. Får se om det blir Smitingen eller Svartvik. Har nyss varit på Härnöhallen och handlat ingredienser till en pasta-pesto-sallad med kyckling som vi tar med som lunch. Mums! Har även laddat med en ny solcreme då min nästan är slut, och så har jag köpt mig en strand-stol så man slipper ligga på en sandig filt. Så nu är jag laddad!!! Färg på fläsket tack!!!! Oj, undrar om jag har nån bikini som jag kan ha?? Har inte köpt mig nån ny än som jag har tänkt... dags att leta kanske?

Inga kommentarer: