Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 juni 2011

Ändrade planer

Det blir ingen "relax" på badhuset i kväll. Vi upptäckte att de har sommartider och stänger tidigare, vilket innebär att vi knappt skulle hinna, så vi skjuter upp det till hösten i stället. Vi ska ändå träffas hemma hos Linda, så det blir nog en trevlig kväll i alla fall. När jag kom hem från jobbet for jag ner på stan en sväng. Var på bolaget så jag har det gjort innan helgen. Sen var jag på Härnöhallen och handlade allt utom jordgubbarna till efterrätten på fredag. Vi har delat upp uppgifterna vem som gör vad, och jag ska göra efterrätt. Lottis o Helen hade som förslag att jag ska göra "min" fruktsallad med varm vit chokladsås, och det tyckte jag var ett mycket bra förslag, så den får det bli!

Inga kommentarer: