Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 12 juni 2011

En dag i Svartvik och en kväll på Hamnkrogen

Igår var det nog den varmaste dagen hittills. Vet inte exakt hur många grader det var, men det var hett!!! Jag o Lottis åkte till Svartvik på förmiddagen och det var helt underbart skönt där. Stannade där i några timmar. Hade lunch och fika med oss. När vi var där kom vi på att vi skulle gå ut på kvällen. Åkte till Helen och Patrik där vi grillade, och sen hämtade Nobbe mig o Lottis och skjutsade oss till Hamnkorgen. Irene Panik spelade och det var ett bra band. Det var helt otroligt varmt och vi satt ute hela kvällen. Fruktansvärt mycket folk blev det, man tog sig knappt fram och toa-kön var flera meter lång... Men det var en trevlig kväll, förutom att det kom sju hundra tusen myggor på slutet av kvällen. Kom hem vid halv tre och vaknade i morse av att jag hade en geting surrandes runt mig... Då flög jag upp och fick tag i en tidning, så nu är den död och nerspolad i toaletten! ;-) Hade tänkt en dag på stranden idag igen, men nu är det halvdåligt väder och blåser helt plötsligt, så det blir nog inget. Synd. Skulle verkligen behöva städa och tvätta, men hur kul är det när det är 29 grader i lägenheten?

Inga kommentarer: