Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 16 juni 2011

Lite stressad

I morgon åker vi ju till Sveg efter jobbet. Ska bli riktigt roligt! Sen kom jag ju på att det är på måndag jag har tjejmiddag, så jag var helt enkelt tvungen idag att städa det allra värsta, men då menar jag bara det allra värsta... skulle behöva totalstäda hela lägenheten, men orkar inte. Packat har jag också gjort, det mesta, så vi kan åka direkt när jag slutar i morgon. Sen kom jag på att jag var tvungen att åka på affären också, handla lite tidningar och godsaker som jag kan muta barnen med i bilen. Och sist men inte minst så har jag hunnit åka och hämta ut min nya telefon också som hade kommit idag, har dock inte hunnit titta hur den funkar än... och så har Jonta fått en cykel idag. Hans kompis Tobbe skulle sälja en för 500 kr, så jag o Erik delade på den till honom, han hade ju ingen cykel. Ja jag måste säga att jag har hunnit med mycket fast jag jobbade till halv fem.... har ju lagat mat och badat Thea också. Men nu skulle jag vilja sätta mig ner o titta på den nya telefonen, men vet inte om det är nån idé, då sitter man väl med den hela natten. Det lär ju ta sin tid för mig att lära sig hur den fungerar!
Nu ska jag natta barnen i alla fall. Skriver nog inget förrän efter helgen nästa gång.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: