Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 april 2010

Söndag

Jaha, då var helgen över och den gick lika snabbt som alltid! Mamma o Jerry åkte hem mitt på dagen och det har varit kul att haft dom här som vanligt. Mamma o jag gick på stan en sväng igår medan Thea var på kalas. Inte ofta jag går på stan nu för tiden. Hittade ett par gardiner som jag vill ha på Inreda o sånt....Har dock inte köpt dom. Var in på bibblan och lånade en nostalgibok "Jumbo rymmer ut i världen". Min absoluta favvobok när jag var barn. Hade glömt helt o hållet vad den handlade om så det var så kul att se boken. Skulle vilja ha den själv.... Idag ringde det en som ville komma o köpa Edvins gammelcykel, så jag har just blivit 300 kr rikare! Trevligt! =) Har nyss suttit o skrivit kalasinbjudningar till den kommande söndagens kalas för lilltrollet. Hon fick bjuda sex stycken, tjejer hela bunten! I morgon ska jag på utbildning på eftermiddagen, så jag har en hel lunta med papper som måste läsas till i morgon, usch vad tråkigt. Ångrade nästan att jag anmält mig till utbildningen när jag fick mejlet med allt som skulle läsas....suck.... Kan ju vara läge att börja med det.....nu........ Hej svejs....

Inga kommentarer: