Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 8 april 2010

Inga tandtroll hos lilltrollet!

Idag har Thea varit till tandläkaren med Patric. Jag är alltid lika orolig då barnen ska till tandläkaren eftersom jag hade så superdåliga mjölktänder då jag var barn, hade alltid flera hål. Sen gick det i repris när Jonathan kom. Han hade alltid också flera hål i sina mjölktänder, trots noggrann borstning. När jag fick mina nya tänder upphörde problemen, så i vintras då jag hade ett hål var det mitt första på 20 år! Och Jonathan har inte heller haft några hål de sista åren. Därav min oro när de ska iväg. Men varken Edvin eller Thea har haft ett enda hål någonsin. Inte heller denna gång, så nu kan jag pusta ut...va skönt!!!!! Vet fortfarande inte hur det är med Jerry. Mamma är på utbildning i Gävle hela dagen, så hon hör av sig sen.... Hoppas det ordnat till sig så han mår bättre. Min rygg gör fortfarande ont. Barnen hjälper mig massor, de är så snälla. Thea hämtade posten, Edvin hämtade soptunnan som stod uppe vid postlådorna eftersom det var tömning. Och Jonathan hämtade ved åt mig igår kväll, för Patric var inte hemma. Nog för att jag skulle klara av att hämta posten, det är ju inte SÅ allvarligt att jag inte kan gå, men ändå, när de visar att de VILL hjälpa till så är det bara att tacka och ta emot... Gullungar. Nu ska jag börja med mat, det blir kyckling idag....gott gott.... Har inte bestämt vad det blir till, men nåt ska jag nog hitta på. Vädret är lika surt som vanligt, men jag försöker att inte se det. Hej svejs.

Inga kommentarer: