Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 april 2010

Sista lediga dagen för den här gången! =(

Jaha då var påsken över då, sista lediga dagen och i morgon är man åter till vardagen. Jag har inskolning hela veckan. Känns halvjobbigt.... Hoppas det går bra! Dessutom ska jag vara handledare åt en 49-årig man som kommer till oss. Undrar vad det är för en?? Nåja, veckan kommer nog gå fort känns det som.
Idag kommer grabbarna hem igen, vad skönt!
Har inte gjort mycket vettigt i helgen. Var visserligen ner till Birsta en snabbsväng jag, Patric o Thea och handlade hennes födelsedagspresenter, så nu är det bortgjort i alla fall. Men vi gjorde inget annat där nere, det hade vi ingen lust med den dagen.
Annars har vi mest bara latat oss i helgen, men det har varit skönt det med.
Idag ska jag försöka knåpa ihop en matlista för veckan och åka och handla där efter. Är ju så skönt när man vet vad man ska laga för mat när man kommer hem, men vi är ju sååå dåliga på det, och då blir man bara irriterad i stället.
Nu ska jag göra en väldigt rolig syssla....Hänga tvätt! ;-)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: