Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 april 2010

Likheter

Jag har aldrig tyckt att Thea är lik mig, trots att många säger det. Men i helgen när mamma o jag tittade på gamla kort hittade vi ett foto där jag ser ut som Thea. Eller hon ser ut som mig? Thea själv trodde att det var hon! Lite lustigt.... Tyvärr är det svårt att få in ett sånt uråldrigt kort i datorn, men jag har försökt fota fotot, men det blir ju så suddigt.... Nån fler som ser likheter??

3 kommentarer:

Madde sa...

Men JISSES! Jag trodde oxå det var Thea, innan jag läste :)

Lika som bär ju!!

Anonym sa...

Det är ju superlikt!
Helt otroligt vad likt det var!
Kram B.

Anja sa...

Men shit! Du är ju riktigt lik Thea på det där kortet!!