Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 14 april 2010

Promenad 2 dagar i rad, nu jäklar!!!

Man tror ju inte att det är sant. Men det har blivit promenad igen..... Lottis ringde och undrade om jag hade lust att gå en sväng. Jag hade inte tänkt det men ok, jag hängde på... Så det blev runt nattviken, en prommis på en timme och tjugo minuter. Vad bra gjort va?? Det är så bra när nån släpar ut en på lite motion, då kanske jag kommer igång igen. När jag kom hem var jag in till William och köpte majblommor, jag hade lovat honom det. Då pratade jag och Ann om att det var så länge sen vi sågs, fast vi bor så nära varann, så då bestämde vi att jag och Thea ska dit och hälsa på och surra en stund i morgon efter jobbet. Vad kul. Tänk att det alltid är så att på vintern träffar man inte en kotte, och man gör inget vettigt, men så fort det ljusnar så blir man mer social och glad igen! Nu ser jag fram emot helgen också, ska bli kul att åka iväg med tjejerna på en liten tripp, äta gott och koppla av, härligt! Det märks att vår-Catarina börjar komma fram igen, vinter-Catarina kan gå och gömma sig för den här gången.....;-) I morgon har jag lönesamtal med chefen, måste förbereda mig lite.... God natt o sov gott!

2 kommentarer:

Anja sa...

Oj då...nu är hon på gång! Vad duktigt av dig! Jag måste faktiskt säga att den där vår-Anja har också börjat tina fram och det är såå trevligt att träffa henne igen :) Man påverkas enormt av våren - tjoho vad det är härligt med livet igen!! :) Hoppas du får en trevlig helg med tjejgänget!

Catarina sa...

Ja visst är det härligt när man tinar fram igen...;-) Det blir säkert en trevlig helg, ha en trevlig helg ni också om vi inte hörs nåt mer innan...Kram! // C