Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 april 2010

Förtydligan

Ang kommentarer...IGEN, jag vet.... Men jag har nu hört flera som påtalat att det inte går att skriva kommentarer under inläggen för att man behöver användarnamn/lösen. Så är det INTE. Man klickar på kommentar, skriver det man vill säga. Sen klickar man i "namn" eller "anonym" om man så önskar, och sen publicera kommentar. Hokus pokus så syns det vad du/ni skrivit! Man behöver alltså INGET användarkonto el dyligt. Tror att det är lite otydligt upplägg hur man skriver kommentarer, men det är inte svårt alls, och alla ska kunna göra det. Bra va?? ;-)

1 kommentar:

Anja sa...

Har ju fattat det där jag...måste vara enormt begåvad jag :D *fniss*