Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 26 april 2010

Intensiv dag

Idag började jag jobba halv åtta. Jobbade egentligen till fyra, men var på vfu-utbildning på eftermiddagen till kl fem så det blev en timme extra. När jag kom hem kom jag på att det verkligen var dags att dela ut Theas kalasinbjudningar inför söndagens barnkalas. Sagt och gjort, åkte runt med dom....sen var jag på OK och skickade tillbaka en jacka från Ellos som var jätteful i verkligheten, men fin på bild.... Skickade även ett spel som blivit sålt på Tradera. Efter det var jag på Härnöhallen och handlade till min middagsbjudning i morgon kväll. Åsa, Helena och Monica kommer på besök. Det ser jag fram emot. Handlade även svarta ramar till mina svartvita gamla bilder på mormor o morfar som jag ska rama in och hänga på väggen i trappen. I morgon slutar jag ett, ska däremot stanna en stund och fixa lite bilder inför utvecklingssamtalen vi har på torsdag på jobbet. Kl två ska jag dessutom på utvecklingssamtal för Edvin på skolan. Öppnar i morgon bitti, så nu blir det natti natti!

Inga kommentarer: