Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 12 april 2010

Solen ger mig energi

Hm, skumt det där, jag är så fruktansvärt trött. Kunde nämligen inte sova i natt. Vet verkligen inte varför, det var inget som oroade mig eller så.... När kl var 03.35 låg jag fortfarande vaken....suck. Nu till det konstiga.... SOLEN gör verkligen underverk, för trots min dåliga sömn så har jag känt mig pigg och alert, och framför allt GLAD hela dagen. Det var inte förrän jag kom hem jag kände tröttheten, när jag satte mig ner och tog det lugnt. Så....Mera sol, tack! Tänk om varje dag kunde vara som denna, då skulle jag bli lycklig. Var på utvecklingssamtal för lillgumman idag. Det gick bra som det brukar, jag känner mig stolt som har så fina barn. =) Jag måste komma igång med promenader, känner verkligen att jag vill det, att det skulle vara skönt. I morgon kväll kanske?? Nån som hänger med?? På fredag kväll är det seans, funderar på om jag ska gå eller inte? Har inte bestämt mig. Och på lördag åker jag, Lottis, Helen och Britta till Lottis stuga i Ullånger och sover över där till söndag. Det blir nog kul, en riktig tjejkväll.... Nu ringde syster Madde, så nu ska jag prata i telefonen en stund...Baj baj.

Inga kommentarer: