Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 12 april 2010

Grattis till mig och mitt nya liv....;-)

Innan jag lägger mig måste jag bara berömma mig själv. I helgen har jag inte ätit nåt fredagsmys eller lördagsgodis (åt vindruvor på fredagen och några solrosfrön på lördagen), och FAST Thea fyllde år på söndagen åt jag inte en endaste liten kaka eller tårtbit. Åt i stället två hårdbrödsmackor till fikat med keso på. Har dessutom bara ätit en LAGOM portion när jag ätit mat. Valde bort mackorna till fikat på jobbet i morse, och tog ingen ballerinakaka till eftermiddagsfikat. Jag tycker själv att jag har varit VÄLDIGT duktig. Hoppas jag kan fortsätta så! Pepp till mig!

Inga kommentarer: