Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Idag är det långfredag. Jag vet att jag varit lite dålig att uppdatera under veckan som varit, men jag har varit så himla trött varenda kväll. Nu känns det väldigt skönt med några dagars ledighet. Bäst av allt är att jag slipper en halv fem-dag på måndag... =) Känns som inget särskilt har hänt i veckan. Eller jo, var ju på ADHD-föreläsning i måndags, har jag skrivit sen dess?? Minns inte, men det var i alla fall jättebra. Kände igen så mycket från min kära bror. Hade kunnat vara hans berättelse lika gärna. Mycket bra och intressant. Hade kunnat lyssna hur länge som helst, timmarna bara försvann! Har känts som en bra vecka på jobbet, kanske för att man visste att det var kort-vecka...? Igår var Thea påskkärring, alltid lika roligt på morgonen när man gör henne i ordning och får måla och klä ut.... =) Nästa helg fyller hon 5. Längtar mest för att mamma och Jerry kommer upp, det var så länge sen. Tänk om jag kunde lura med brorsan också, men han har alltid fullt upp, så han har nog inte "tid". Men det vore kul. Kl är halv tolv och det borde vara dags för lunch, men sanningen är den att vi inte har ätit frukost än, det har varit en seg-morgon i soffan. Jag har dess utom jordens träningsvärk och kan knappt röra mig idag. Var med på ett Core-pass på jobbet igår med tjejen som läser till hälsovägledare. Jag kan säga att det känns att jag har en rygg och en mage idag. Allvarligt talat höll jag inte på komma upp ur sängen i morse, fick liksom rulla ur.... Det kan inte vara bra med träning helt enkelt...=) Glad Påsk på er alla!

Inga kommentarer: