Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 30 april 2010

Sista april

Tänk denna dag var det alltid party i ungdomens dagar!!!! Buss till Långnäs i Bollnäs var standard.... Så är det dock inte nu för tiden. Gå till Gerestas majbrasa med Thea står på schemat i kväll och det lockar mig inte särskilt mycket, eftersom det är grått och skitkallt ute som alltid denna dag. =( Men en liten sväng dit blir det i alla fall, vare sig man vill eller inte. Lovat är lovat.
Idag har jag fått halvkroppsmassage av tjejen som läser till hälsovägledare. Underbart skönt var det! Snart är hennes praktik slut, synd....
Orkar inte skriva så mycket just nu, måste göra nån mat...
Men ha en trevlig valborg alla!!!!

Inga kommentarer: