Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 april 2010

2 roliga saker!

Kom på att jag måste berätta att vi har lyckats ordna barnvakt 2 helger då vi kan göra roliga saker i maj! Den 22 maj är det matstafetten, och vi fick en inbjudan till den i år, och jag har velat gå på den i flera år.... Jag ringde mamma idag och hon är ledig den helgen så då skjutsar vi ner barnen till henne! Kanon, tack mamma för det!!! Helgen efter har Ann 40-årsfest på Brännaborg, som vi är bjudna på. Frågade mina svärföräldrar idag när de var här och Thea får sova hos dom då! Tack för det! Så nu ser jag väldigt mycket fram emot de två helgerna, när allt löste sig! KUL att ha nåt att se fram emot!

Inga kommentarer: