Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 januari 2014

Sune på bilsemester

Idag har vi varit på bio. Det är verkligen inte ofta det händer, men både jag och Edvin hade var sin biobiljett som vi fått i julklapp så det passade bra. Kostar ju en del annars om vi ska gå allihopa. Barnen tyckte den var jättebra och det var ju kul! För utom bion har vi inte gjort så mycket, de har städat sina rum, jag har handlat och lagat mat, gjorde mumsiga köttfärsbiffar! I morgon kväll är det personalmöte så då blir det en lååång dag...tisdag ska jag till tandläkaren (huuua vad jag gruvar mig!), och onsdag är det tjejmiddag i Kramfors (blev inställt sist), veckorna rullar verkligen på, och till helgen blir det troligen utgång, kul! Det är 30+ på B7 och då måste vi passa på, finns annars inga ställen att gå ut på i vår ålder...:-/



Inga kommentarer: