Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 14 januari 2014

Energilös

Är så sjukt trött! Känner mig som en pensionär som lägger mig supertidigt, men jag orkar helt enkelt inte vara vaken så mycket längre idag! Jag som skulle träna idag, det blev ju ingenting alls det! Sov jättedåligt i natt som var av någon anledning, kan ju vara orsaken till tröttheten...jäsp...
Inget särskilt har hänt, det har varit en alldeles vanlig, men kall tisdag. Har legat som en död sill på soffan ända sen jag kom hem från jobbet, bortsett från att jag har lagat mat. Får rycka upp mig och hoppas att jag kommer iväg någon annan dag den här veckan.
I morgon är jag på jobbet bara till kl ett, sen ska jag iväg på en utbildning på eftermiddagen. Är så glad att det var på en onsdag, då jag annars har min halv fem-dag.
Nä, jag orkar helt enkelt inte skriva nåt mer...God natt!

Inga kommentarer: