Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 22 januari 2014

Aaaaaj

Jag har fått problem med en axel, eller ja... mellan nacken och axeln någonstans. Har så fruktansvärt ont, det liksom ilar! Känns som nån kör in en skruvmejsel och vevar runt! Det började natten mot söndag och sen har det kommit och gått. Och det blir värre och värre, så där så jag är grinfärdig emellanåt! Tänkte prova Ipren några dagar, men om det inte blir bättre i helgen får jag ju så lov att ringa om det. Just nu funderar jag på hur jag ska kunna sova för det gör så ont. *Försvinn, försvinn, försvinn!* Färdiggnällt!
Idag fick Thea laga maten, vi åt Kasslergratäng och ris (Broccoligratäng till mig). Det blev gott och hon var så stolt! Dessutom hade Jonta kompis här som vi också bjöd på middag så då kände hon sig extra mallig! Nu ska jag sova!





4 kommentarer:

Christina sa...

Bravo Thea! Det ser jättegott ut!

Cattis sa...

Det var nam-nam. ;-)

Martina sa...

Härligt med barn som tycker om att laga mat!

Cattis sa...

Ja jättehärligt! :-)