Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 januari 2014

Sanndrömmar och Handbollscup

Hade klockan på ringning i morse eftersom handbollscup på Landgrenshallen stod på schemat idag. Precis innan klockan ringde drömde jag att vi kom för sent till handbollscupen så jag var alldeles stressad i drömmen. Berättade det för Thea när vi vaknade och sa: "Vad skönt att vi vaknade i tid så vi inte blir försenade på riktigt!"...
Sen åt vi frukost och allt var frid och fröjd. Planerade att åka i god tid ifall det skulle bli svårt med parkering. När vi kom ut till bilen upptäckte jag att det var väldigt lite luft i ena framdäcket...så lite att jag inte vågade köra med den! Ringde P men han svarade inte...ringde E, men han var i Sundsvall så han kunde inte skjutsa oss. Ringde Theas farmor o farfar. De kunde skjutsa oss men var just då i Älandsbro så det tog ju en liten stund. Så vad göra? Jo...ringa handbollsledaren och säga att vi blev lite försenade! Precis som jag hade drömt! Lite skumt var det allt! Men tur att det ordnade sig till sist i alla fall! Thea tyckte handbollscupen var rolig, det tog ju hela dagen. När vi kom hem kom Ann och Alex på fika och sen följde Edvin med dom hem för övernattning hos Alex. I morgon kommer E förbi och hjälper mig att pumpa däcket, är väl nån pyspunka och jag kan inte pumpa själv. På em har jag lovat barnen att vi ska gå på bio och se Sune. Ann o Alex kanske också följer med. 

Inga kommentarer: