Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 11 januari 2014

Lördagsmys

Nu har vintern kommit i alla fall, det tog tid... Jag lovar att jag ska försöka att inte gnälla så mycket över det, ska i stället försöka vara glad över att den kom så sent som den gjorde! :-)
Idag var vi på Rutiga Duken och tog en fika mitt på dagen, sen handlat och i övrigt inte gjort så mycket. Thea och Edvin har varit ovanligt sams och byggt med lego i Edvins rum. Nu i kväll har HELA familjen sett på tv och myst i soffan. Det hör verkligen inte till vanligheterna att Jonathan tar sig tid och umgås med oss! Kul.



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt med lördagsmys, kan inte föreställa mig hur det blir när barnen blir tonåringar!

Cattis sa...

Haha nej det blir lite skillnad motför när de var små... Roligt och jobbigt på olika vis...