Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 januari 2014

Söndag

Hade klockan på ringning i morse trots att jag inte sovit så mycket i natt. Kl tio då de öppnade på Actic var jag där! Jag var till och med lite tidig så jag fick stå och "köa" innan jag fick komma in! Känner mig mycket nöjd att jag kom iväg, känner mig verkligen totalt omotiverad till att träna nu. Måste tvinga iväg mig ett par gånger till nu i veckan, så brukar det gå lättare sen.
Energi får man i alla fall när man väl gör något, så sen fick jag ett ryck och städade i Jonathans rum och satte upp de nya gardinerna. Det blev bra, hoppas att han tycker det också.
Till veckan börjar skridskoåkningen på skolan. Måste fixa skridskor....suck.... HATAR att man måste köpa sånt där! Just med Thea känns det i alla fall lite bättre, för hon tycker det är kul att åka även på fritiden. Men grabbarna har ju aldrig gjort det, och då är det inte sån rolig kostnad att lägga ut. Måste nog skotta mig ut i förrådet för säkerhets skull och titta vilka storlekar som finns. Man vet aldrig vad som finns i gömmorna. Annars blir det till att köpa...=/
Nä, dags att hänga tvätt!

Inga kommentarer: