Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 januari 2014

Nu är glada julen slut, slut, slut....

På Nyårsdagen åkte mamma och Jerry hem igen, så roligt att ha dom här över Nyår! Mitt på dagen kom Anja och hennes yngsta dotter och hälsade på. Det var jättelänge sen vi sågs så det var trevligt att surra en stund. På kvällen åkte julen ut, så skönt! Jag tycker julen är jättemysig med allt som hör till, men direkt den är avverkad vill jag liksom börja på ett nytt kapitel! Så nu syns inte ett spår av julen förutom en blommande hyacint...Härligt! Hade bekymmer med vad jag skulle sätta upp för gardiner i köket, är fasligt less på panelgardiner, men det fick ändå bli ett par korta paneler som jag inte använt sen jag flyttade från huset 2010 eftersom de sedan inte passat. Så de blev ju som lite "nytt" ändå (fast jag egentligen vill köpa nya!). Igår jobbade jag igen och sen var jag till Ann på besök. Har bjudit hit henne och Lottis på middag på Trettondagsafton som tack för all flytthjälp jag fick av dom! Om en stund är det dags att gå till jobbet igen...
Trevlig helg igen!

Inga kommentarer: