Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 18 januari 2014

Lugnt, skönt och lite tråkigt

Har inte gjort så mycket vettigt idag heller. Varit på Ica och handlat, tittat på en dålig film, gjort lax och stekt blomkål till middag, läst tidningar, surfat på nätet och latat mig i soffan! Varit lite uttråkad men ändå inte tagit mig för något att göra. Har nyss packat träningsväskan och laddar för att masa mig iväg i morgon fm. Suck. Känner mig såå omotiverad, men måste ju nån gång. Hoppas jag tar mig iväg i morgon trots att jag inte vill. Spark i baken på mig själv! ;-)

2 kommentarer:

Lottis sa...

Heja heja, klart du kommer iväg o tränar imorgon! Tänk va nöjd du kommer att vara efteråt! :-)

Cattis sa...

Ja... Jag har som sagt förberett, och till och med ställt klockan på ringning! Vill åka dit tills de öppnar då det brukar vara minst folk...känner redan nu hur jobbigt det blir på crosstrainern...;-)