Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 januari 2014

Sista kvällen på jullovet

Idag hade vi planeringsdag på jobbet, i morgon kör det igång på allvar med halv fem-dag på direkten! Barnen börjar i skolan och det kommer bli ovant att kliva upp tidigt för dom i morgon. Jag tror att de tycker att det ska bli lite kul att börja igen också, även om det bara är Thea som erkänner det... 
I kväll har vi tittat på Sveriges mästerkock och Thea kom på att hon vill prova på att laga maten själv någon dag. Vi har bestämt att fredag blir en bra dag. Då slutar jag ganska tidigt och en hyfsat basic ugnsrätt står på vår veckomatsedel. Ska bli spännande! Hon har suttit och lusläst receptet och längtar jättemycket! Nu blir det natti natti...jäsp...

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Vad spännande för Thea att få laga middagen själv! =)

Cattis sa...

Ja...Spännande även för mamman...;-)