Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!

Första dagen 2014, God Morgon på er! Jag är som vanligt mest morgonpigg av alla, ingen annan är vaken.
Nyårsafton blev en riktigt lyckad dag, mamma och Jerry kom upp och har firat med oss, de åker hem idag. Vi har ätit god mat, druckit gott och haft det allmänt bra! På tolvslaget var vi ute och tittade på en massa fina fyrverkerier som skjöts här och var. Känns overkligt att det är 2014. Undrar vad detta år har att bjuda på?




5 kommentarer:

Lottis sa...

Såg väldigt gott ut!:-P Är det nötcrems-pannacottan?

Cattis sa...

Nej, det var Nougat och mockapannacotta. Inte fy skam det heller! :-)

Christina sa...

Helt underbart gott kan jag lova!!!

Lottis sa...

Nästa gång det är din tur o ha tjejmiddag tycker jag du kan ha pannacotta till både förrätt, varmrätt o efterrätt!:-P

Cattis sa...

Bra att ni tyckte om det mammi! ;-) Lottis: ide'n är inte dum....:-D