Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 oktober 2012

Ytterligare en rolig helg att lägga på minnet...

Nu har jag haft flera helger i rad som varit så där roliga och minnesvärda, det gillas! Gårdagskvällen var en riktig höjdare, mycket folk, mycket bra musik, det var verkligen SÅÅ roligt! Hoppas det blir fler gånger! Idag sov jag extremt länge. Kl var kvart i elva när jag vaknade!!!! Ännu värre var att den egentligen var kvart i tolv eftersom man ställde om klockan i natt! Strålande sol ute! Lottis och jag tog en promenad i finvädret. På em kom Thea en stund. Vi for på både Maxi och Lidl och veckohandlade. Skönt att ha det gjort! I morgon har vi planeringsdag m jobbet. På fm är det utbildning på Technichus där vi även ska äta lunch. Blir nog en bra dag!

Inga kommentarer: